سوالات متداول
ارسال و تحویل
هزینه ارسال بسته به وزن، فاصله و روش ارسال متفاوت است. پیش از اتمام فرآیند خرید، گزینههای ارسال را مطالعه کنید.
روشهای ارسال وابسته به وزن کالا و محل تحویل متفاوت است. ما روشهای مختلفی مانند پیک (برای تهران)، باربری و تحویل حضوری از انبار شورآباد را ارائه میدهیم.
زمان تحویل بسته به مقصد متفاوت است. معمولاً سفارشات در تهران ظرف 24 ساعت و در سایر شهرها طی 3 روز کاری تحویل داده میشوند.
میتوانید با استفاده از شماره سفارش و شماره موبایل خود، سفارش خود را در وبسایت و یا از طریق پشتیبانی پیگیری کنید.
لطفاً بلافاصله با پشتیبانی مشتریان ما تماس بگیرید.
محصولات و سفارشات
میتوانید موجودی محصولات را در وبسایت بررسی کرده یا با تیم فروش ما تماس بگیرید.
در حال حاضر پرداخت بهصورت نقدی و با استفاده از کارتهای عضو شبکۀ شتاب و یا ارسال تصویر فیش واریزی میسّر است.
بله، قیمت محصول وابسته به حجم سفارش خواهد بود. همچنین برای سفارشهای بزرگتر از عدد درجشده در صفحۀ محصول، با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید.
بله، در صورتی که محصول با مشخصات ذکر شده در برگه اطلاعات محصول مطابقت نداشته باشد، میتوانید آن را مرجوع کنید. برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید.
تمامی محصولات ما همراه با برگه اطلاعات محصول و برگه ایمنی ارائه میشوند.
با توجه به نوع و میزان سفارش شما ارائه نمونهی رایگان به مشتریان امکانپذیر است. برای درخواست نمونه با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
حداقل مقدار سفارش درکمارت وابسته به نوع محصول متفاوت است. میتوانید حداقل میزان سفارش را در صفحۀ محصول مشاهده کنید.
بله، تیم متخصص ما آماده پاسخگویی به سوالات فنی شما بهصورت کاملاً رایگان است.